Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-12-12 14:18:13

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Kampania

Jest 20-ty Oralune 994 roku, zjednoczone armie Brelandu, Thrane, Zilargo, Valenaru i Aundairu przypuściły ofensywę na znacznie mniejsze siły cyrańskie na Saerun Road. Siły Thrane i Brelandu działają pod wspólnym dowództwem Księcia Borana z Brelandu i Biskupa Gradona z Thrane. Razem około 30.000 wojska.

Siły cyrańskie są znacznie mniejsze liczebnie, złożone głównie z sił piechoty w postaci zbrojnokutych. Podczas pierwszego dnia bitwy Cyranie przeciwstawiają się przeważającym siłom koalicyjnym nękając ich szybkimi niesygnalizowanymi atakami. Mając po swej stronie  nie znających zmęczenia zbrojnokutych, Cyranie powstrzymują pochód swoich wrogów wzdłuż Saerun Road w kierunku swojej stolicy (Metrol) oczekując na przybycie posiłków.

Drugiego dnia bitwy, oczekiwane posiłki wyrównują siły w bitwie. Zbrojnokuci otrzymują wsparcie najemników z Darguunu oraz łuczników i lekkiej kawalerii z dalekiego wschodu. Walcząc na własnym terenie, cyrańscy obrońcy utrzymują swoje pozycje, mimo, że wróg nadal przeważa liczebnie.

Parę dni przed bitwą, brelijski oficer, Lord Bren Ir’Gadden zostaje pojmany podczas jednej z potyczek, do jakich regularnie dochodzi na obrzeżach linii frontu.

Obaj jesteście najemnikami brelijskiej armii i służycie w Siódmym  Pułku Piechoty Brelijskiej, Auderic w drugim z trzech batalionów, Toffin w poddodziałach specjalnych, a konkretnie w kompanii zwiadowczej. Otrzymujecie zadanie odbicia Lorda Bren Ir’Gaddena, a przy okazji zwiadu ruin wieży, w której wedle ostatnich informacji, potwierdzonych jeszcze przez wróżbitów z Domu Medani, przetrzymywany jest oficer.

Po dotarciu na wzgórze natknęliście się na rój kruthików wypluwanych przez kupki gruzu otaczającego ruiny. Kruthiki nie były jedynym zagrożeniem czyhającym w wieży, pojawiła się też para dolgrimów – wojowników. Bitwa przeciwko tym abberacjom nie należała do łatwych, ale przy dużym wysiłku udało się pokonać wroga i można było zbadać sekrety, które kryła wieża. W środku znaleźliście Bren ir’Gaddena przykutego do muru, a także drugą postać leżącą w stanie katatonii na podłodze.http://images.wikia.com/eberron/de/images/9/9b/Kruthik.jpghttp://1.bp.blogspot.com/_ersF53wzhq4/R6OjAYmiKuI/AAAAAAAAASI/knm-oKS-H5E/s400/dolgrim.jpg


Z tego co mówił Bren Ir’Gadden nie pamiętał wiele z tego co się stało. Grupa dolgrimów zaatakowała jego eskortę, dwóch przeżyło to spotkanie. Związali jeńcom oczy i zawlekli tutaj. Arica przykuli w  rogu. Nie powiedział nic ani nie ruszył się do tego czasu. Dolgrimowie przez cały ten czas obserwowali jego skórę i wpływ znaku na nią.

W kamiennej podłodze wieży odkryliście wyryty skomplikowany symbol geometryczny. Podobny w strukturze do smoczych znamion, nosił w sobie jakiś rodzaj mocy i kiedy Toffin dotknął symbolu próbując pomóc Aricowi, został na krótką chwilę oszołomiony mocą znaku.

Po krótkim odpoczynku podejmujecie decyzję o uwolnieniu jeńców i zabraniu ich z powrotem do kwatery polowej Siódmego Pułku Piechoty Brelijskiej, 3km na południe stąd.



Kiedy wychodzicie z wieży waszym oczom ukazuje się niesamowity widok. Dziwne pomarańczowe błyskawice przecinają niebo, tuż za nimi dudnienie, grzmoty, wprawiające w drżenie ziemię pod waszymi stopami. Nagły poryw wiatru, nadzwyczajnie ciepły jak na tą porę roku, trzęsie gałęziami otaczających wzgórze drzew. Zauważacie ciała powoli włóczące nogami i zbliżające się do ruin wieży. Za nimi dwóch mężczyzn w zgniłozielonych opończach i zbrojach z symbolami Zakonu Szmaragdowego Szpona – kultu z Karrnathi, skłóconego z królem i zakazanego na tych ziemiach. Z tyłu za nimi widzicie kobietę odziana w czarne i zielone szaty, dzierżącą w dłoniach kościaną lagę.


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#2 2011-12-22 12:12:46

abiger

Dragonborn Fighter

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 227
Punktów :   

Re: Kampania

O kurwa!


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Offline

 

#3 2011-12-22 12:29:17

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

abiger napisał:

O kurwa!

Raczej nie kurwa, wygląda na  "nierusaną"


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#4 2011-12-23 09:57:22

 Tofin

Dwarf Ranger

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 160
Punktów :   

Re: Kampania

staje bokiem, wyciągam coś dystansowego (nawet nie pamiętam co ja mam?) i rzekłbym:
"W imieniu Księcia Borana z Brelandu i Biskupa Gradona z Thrane Stójcie! Kto idzie?"

Offline

 

#5 2011-12-23 12:05:29

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

Tofin napisał:

staje bokiem, wyciągam coś dystansowego (nawet nie pamiętam co ja mam?) i rzekłbym:
"W imieniu Księcia Borana z Brelandu i Biskupa Gradona z Thrane Stójcie! Kto idzie?"

"Oddajcie jeńców i możecie opuścić wieżę nietknięci!!" - odpowiada stanowczym tonem kobieta.

Poniżej symbol na zbrojach żołnierzy.


http://lh4.ggpht.com/_D924bc6F8rI/TDDeyT7OaXI/AAAAAAAACFE/xS05qSDxlks/95058.jpg


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#6 2011-12-28 12:48:43

abiger

Dragonborn Fighter

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 227
Punktów :   

Re: Kampania

Na ziemie, rozłóż się!  Smok w mej krwi wyświęci twe nikczemne śmiertelne ciało swym błogosławionym nasieniem. Pozostali mogą złożyć broń i odejść w pokorze, pod warunkiem że obiecają powócić do domu i zrezygnować z wojaczki.


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Offline

 

#7 2011-12-29 11:20:04

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

abiger napisał:

Na ziemie, rozłóż się!  Smok w mej krwi wyświęci twe nikczemne śmiertelne ciało swym błogosławionym nasieniem. Pozostali mogą złożyć broń i odejść w pokorze, pod warunkiem że obiecają powócić do domu i zrezygnować z wojaczki.

Pożałujesz swych słów smoczy kundlu, zabić ich!!!

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#8 2011-12-30 15:24:18

abiger

Dragonborn Fighter

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 227
Punktów :   

Re: Kampania

To ja wyrzucilem 4


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Offline

 

#9 2012-01-04 12:08:21

 Tofin

Dwarf Ranger

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 160
Punktów :   

Re: Kampania

http://rolz.org/embed?1054600

(zrobilem pokoj Ebberon na rolz.org mozna mnie sprawdzać

Ostatnio edytowany przez Tofin (2012-01-04 12:16:28)

Offline

 

#10 2012-01-10 10:20:39

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

http://i40.tinypic.com/23j3ghf.jpg

F13 – Toffin
G13 – Auderic
F12 – Bren’Ir Gadden
G12 - Aric

1.Pierwszy ze zbrojnych (H16) uniósł naładowaną kuszę, słychać chrzęst mechanizmu, w kierunku Auderica błyskawicznie wędruje bełt…i odbija się od muru wieży z lewej strony tuż obok smokokrwistego.

2.Z tyłu, z wnętrza wieży dobiega was łoskot, włóczący nogami kształt zbliża się od wewnątrz, prawdopodobnie poprzez wyłom w zachodniej ścianie wieży.
Zombie B: B9 – C8- D8 – E9


http://cdn.obsidianportal.com/assets/31927/Zombie_Rotter.png



3. Zza załomu wieży, po lewej od Auderica wyłania się kolejne monstrum, zaskoczony Auderic, próbuje się uchylić od szponów zombie, ale to się nie udaje…
Zombie H: L11 – H13 – trafia – 5 obrażeń,

4. Drugi ze zbrojnych (E16) dobywa cepa i rusza wściekle na Toffina, pierwszy cios jest zupełnie chybiony.
Zbrojny(red) E16-E14

5. Zombie C: B11 – D13

6. Kolejny stwór próbuje dopaść Toffina przecinając uzbrojoną w pazury łapą powietrze.
Zombie D: D15- F14 

7. Blade, trupie światło powstaje między dłońmi tajemniczej kobiety. Otacza was wilgotne, gorące powietrze, trupia woń razi wasze zmysły
Tajemnicza postać(E18) –  Auderic (12 obrażeń), Toffin (15 obrażeń)

8. Audericowi nie udaje się uchlić przed gradem ataków ze wszystkich stron, dopada go kolejny trup
Zombie G: I17 – G14 5 obrażeń

9. Brelijski oficer  dobywa miecza i dźga zbliżającego się od wewnątrz wieży wroga, niemal przepołowione ciało pada na posadzkę
F12 – F10

Kolej na Auderica...


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#11 2012-01-12 10:26:39

abiger

Dragonborn Fighter

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 227
Punktów :   

Re: Kampania

Delay rozumiem jako opóźnienie całej mojej tury (inaczej niż ready którą mógłbym "wciąć się" pomiędzy akcje przeciwnika). Czyli czekam i rusza się np zombie, rusza się kolejny zombie, czekam rusza się Toffin itd.

Generalnie chce być ostatni - o ile to mechanicznie możliwe - poza jedną sytuacją. Jeśli dopadnie mnie zombie i TRAFI a potem ruszy się Toffin odsłaniając kolejne pole dojścia do mnie to wtedy działam! NIe chce dopuścić do zagrożenia, że maja mnie szanse jeszcze dwa zombie w tej rundzie trafić (bo wtedy mnie nie ma:)

Zwlekając krzyczę jeszcze
"Toffin Auderic do tyłu" (ale tylko jeśli nie jest to jakiś minor action)

dopisek w nawiasie miał wygladac (shift 1   czyli podpowiedź dla Toffina jak sie wycofać bez opportunity attack

Proszę tez o potwierdzenie poprawności zrozumienia ze aktualnie:
1)  stoją przy nas po 2 kolesie,
2) jest jeszcze po 1 wolnym polu na atak przy nas,
3) potwierdzeniu, iż 3 zombie nie działały jeszcze E,F, A (o ile możliwe).

Ostatnio edytowany przez abiger (2012-01-16 13:53:06)


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Offline

 

#12 2012-01-17 11:13:22

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

1- potwierdzam, zbrojny i zombie przy Toffinie, dwóch zombie przy Audericu
2 - tak, jest po jednym polu, pole przy Toffinie E13 to trudny teren
3 - mogę potwierdzić E i F; potraktujcie A jakbyście go nie widzieli, jeśli coś zobaczycie to dam znać

Toffin, w takim razie teraz Ty....


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#13 2012-01-17 16:57:58

 Tofin

Dwarf Ranger

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 160
Punktów :   

Re: Kampania

No dobra, to jeśli dobrze kojarze mamy wszytskie moce.. Dobywam już do wcześniej dobranego młotka, mój topór.
I bym użył swoje daily power na tym wsciekłym cepie [czytaj RED Well-armed] co to nieszcześliwie chybił w kroku 4.
Uderzam Battleaxem:
http://rolz.org/embed?1119728
i jeśli trafie to dwa rzuty za broń
http://rolz.org/embed?1119729
http://rolz.org/embed?1119730
(nastepnym razem bede wpisywał odrazu do rolza rzuty odrazu z modyfikatorami)

później jako Move: krok do tyłu. Rzucam zachowawczo okiem co tam z Aric'iem [G12] i krzycze do do Zombich: "Kto chce troche Tofifee?"
i 2nd Wind jako Minor action.

Offline

 

#14 2012-01-18 10:19:51

Valaar

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-12
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kampania

Trafiasz cepmastera. Topór tnie ciało tuż pod prawym barkiem. Za nim podąża strumień krwi. Zbrojny obnażył żeby, ku twojemu zdziwieniu nadal stoi na nogach, brocząc krwią (20 obrażeń).

Robisz krok w tył. Widzisz Arica  i jego otępiałe spojrzenie. Kuca i zwija się  przestraszony w kulkę na posadzce tuż za plecami Auderaca chowając głowę w dłoniach.

Second Wind i leczysz 7 pkt obrażeń.

Zombie A:C7 - E9; uderzenie trafia Brena

Zombie E: G15 - H14; łapa przecina tylko powietrze koło Auderaca

Teraz Auderac...


"Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem,to znaczy, że skoki ze statków powietrznych nie są dla ciebie." ~ , Lysse Lyrriman d'Sivis, gnom, Wysoka Rada Domu Sivis

Offline

 

#15 2012-01-18 11:36:32

abiger

Dragonborn Fighter

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 227
Punktów :   

Re: Kampania

Pod gardłem Auderica na czarnej łuskowatej skórze pojawiają się czerwone plamy (pigment religijnej irytacji) a kryza za uszami rozwija się w szeroki wachlarz. Powietrze przesyca ostra woń oleju obficie wydzielanego przez gruczoły na bokach ciała (posmaki wściekłości). „Wracać do piekła demoniczne abominacje”. Struga ognia oplata przegniłe, cuchnące nekrotycznym zepsuciem cielska zombie. Jeszcze ogień buzuje jak w kowalskim piecu a już Auderic ryczy triumfalnie waląc rękojeścią sejmitara w okucia tarczy: Bahaaaamut!!! (growlingiem). Potem nagle wycisza się i  chropowatym, cichym głosem wypowiada: „Który jeszcze na pieczyste?”.


Akcje:
Jestem bloodied więc jak rouzmiem mam +1 do trafienia.

- dragons breath [minor action] na 9 pol (3x3) wg listy:F,G,H i 14,15,16 co obejmuje jak rozumiem: zombie D,G, E oraz zbrojnego z kuszą,

i będę kontynuował precyzowanie natychmiast jak zobaczę wynik ataku

prosze MP o rzuty za mnie


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.164 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragoonballzgt.pun.pl www.fuzjaot.pun.pl www.uniapodkarpacka.pun.pl www.narutoxgra.pun.pl www.goldhead.pun.pl